vlucht Johannesburg-Phalaborwa - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van manuela poulsen - WaarBenJij.nu vlucht Johannesburg-Phalaborwa - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van manuela poulsen - WaarBenJij.nu

vlucht Johannesburg-Phalaborwa

Door: manuuke

Blijf op de hoogte en volg manuela

17 Maart 2017 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Na een lange maar aangename vlucht met KLM vanuit Amsterdam ben ik dan eindelijk om kwart voor 10 lokale tijd (Nederlandse tijd kwart voor 9) in Johannesburg aangekomen. Mijn bagage had ik vrijwel direct en zo kon ik snel naar mijn hotel, welke op 5 minuten loopafstand van de terminal vandaan ligt. Daar aangekomen ging ook alles erg snel, en zo lig ik dan nu eindelijk in mn bedje, om morgenvroeg met een binnenlandse vlucht verder te reizen naar Phalaborwa....Ook hier zal ik weer over berichten...

  • 18 Maart 2017 - 01:53

    Wendy:

    Jaaaa je eerste verslag.Dat er maar vele mogen volgen,kunnen wij ook een beetje meegenieten .Truste en hopelijk kunnen we snel wat lezen.Grtjs oet Deetere

  • 22 Maart 2017 - 13:33

    Fien Poulsen:

    Ik heb niks meer gezien zet je niks meer erop

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

manuela

Ik ben 48 jaar en single, hou van reizen, wildlife en alles wat met de natuur te maken heeft.

Actief sinds 20 Feb. 2017
Verslag gelezen: 423
Totaal aantal bezoekers 78982

Voorgaande reizen:

17 Maart 2017 - 12 April 2017

South-Africa (Tzaneen)

Landen bezocht: